"הבחירות המקומיות – שיעור לחיים"

אריאל כהן No Comments on "הבחירות המקומיות – שיעור לחיים"

הקמפיינים והקידום העצמי היצירתי, שמייצרים לעצמם המתמודדים מול קהל הבוחרים – הם בעצם הדרך לפרוץ את גבולות היכולות המוכרות לנו, ולבנות "ארגז כלים" רחב יותר, עם יכולות חדשות ועוצמתיות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דמיינו לעצמכם שאתם מגיעים לעיר כלשהיא. ועל כמה מתושביה תלויים שלטים גדולים, לצד תמונתם כתובים מעלותיהם, מסירותם נקיון כפיהם וכשרונם. ועוד שלל דוגמאות כיד הדמיון.

ועכשיו בואו ונפסיק לדמיין, נסתכל סביב ונראה שבתקופה זו אין זה דימיון אלא מציאות, כאשר כל מתמודד בבחירות משבח את עצמו, מפיץ את תמונותיו  מדגיש את מעשיו, מפרסם את הנהגותיו, מספר את ניסיונו וכן על זה הדרך.

השאלה המתבקשת היא איך הדמיון שתיארנו קודם, הפך למציאות שקיימת סביבנו בכל מקום?

בכדי להסביר את התופעה מנין בני האדם, מוציאים מעצמם דברים שלכאורה לא קיימים בהם, אנו חייבים להבין את אחד היסודות החשובים בחיים והוא: "ארגז כלים".

בני האדם נוטים לפעול עם מספר כלים מצומצם ידוע ומוכר, כאשר לבן האדם יש כלים רבים נוספים ומגוונים שהוא כלל לא פועל בהם.

חלק ניכר מן הכלים נמצאים אצל הסביבה שלנו, ברבים מן המקרים אם נסתכל סביבנו נוכל למצוא גישות שונות וכלים שאנו לא פועלים בהם אבל הם יכולים ליצור לנו צמיחה ושינוי משמעותי בחיים.

הגישה הטבעית שלנו היא להתבצר בכלים המוכרים לנו ולא לאמץ כלים נוספים, הגישה המצויה אצל בני האדם היא גישת ה"או" או מה שיש לי או מה שיש לו.

דהיינו: הכלים שנמצא אצל האחר, לא יכול להיות ליד הכלי שיש לי, גישת "ארגז כלים" באה ליצור הרחבה של הכלים הקיימים אצלנו בשיטת ה"ו" שמשמעותה מה שיש לאדם האחד, אינו מאיים על הכלים הקיימים אצלי, אלא בא לחיות לצידם וליצור לי אפשרויות נוספות.

ולכן בתקופה זו, אנשים מן השורה מכירים בכך שהם צריכים לפנות לציבור בכדי לקבל תמיכה, אם היינו פועלים כך בכל החיים ומכירים שיש כלים הקיימים אצל הסובבים אותנו, שיכולים לקדם לנו את המטרות שלנו יותר מהר קל וטוב מאשר אם נפעל לבד, אנו ניצור לעצמינו הצלחה ופריצת דרך משמעותית.

(כמובן שהנטייה הטבעית לחשוב, לאחר הדברים הללו, שאם אאמץ כלים של אדם אחר, המשמעות שאני פחות טוב ועל כך נדבר אחד המאמרים הבאים)

תגובות ניתן לשלוח למייל: [email protected]

הכותב הינו יועץ חדשנות למגזר החרדי, ומאמן אישי ועסקי מטעם תות תקשורת ותוצאות.



0 תגובות